Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги какво мислите! Ангренажен ремък или ангренажна верига е по добре!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    По-малко коне, ама 2.0 8 клапана прави 2.0 16 клапана Туин Спарк сам да си говори.
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от DanewRomeo Покажи съобщение
      По-малко коне, ама 2.0 8 клапана прави 2.0 16 клапана Туин Спарк сам да си говори.
      кво кво , Я пак повтори че не разбрах
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #18
        Мисля че при еднакво поддържани мотори 2.0 16в има преднина пред 8в,по пъргав е ,а и мисля че Нм му са повече.
        Alfa 155 1.7,1.8 ex
        Alfa 166 2.4 3 ex
        155 1.8 MY 95 sport

        Comment


        • #19
          Имаше една 164-ка тук, старият ТС мотор с веригата, двойка. Що жертви е взела... И сред тях и прословутия 16-клапанов вариант във всичките му разновидности. Може би я помните от Италфест 2007. Тогава една друга форумна 164-ка, пипана от всеизвестен колега, бе поставена на колене. Говорим за сток автомобил.
          Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

          Comment


          • #20
            Ми значи колата е била чук,а не казвам че 2.0 8в не върви,но при 155 8в и 155 16в,при читави мотори и двата,мисля че 16в е по-бързия(стокови),иначе аз си предпочитам веригата
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • #21
              по добрия вариант е с веригата,аз съм с такава и съм много доволен!по здрава е а и веригата не се сменя
              alfa romeo 155 1.8 twin spark

              Comment


              • #22
                Защо не съм падал все още от 2.0 16в... не мога да си обясня


                То не бяха 2.0 16 с чипове...не бяха QV...бързи GTV.... иииии една 155ца....

                Така че 8в ако не е по-бърз то той е напълно равностоен! И единственото предимство на тия 16в е че оборотомера им е до 7300..а при 8в е на 6400...съответно по-къси скорости, но пък 8В се справя МНГООО по-добре в ниските обороти! За това моля без хартиени данни за въртящ момент...

                Да не говорим за разхода на гориво където 8В е по-добър от 16в ... Ааа и не ражда...Или поне многоо по рядко
                Единствения минус е че вече е стар...
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #23
                  И аз да се присъединя във фенклуба на веригите.Има изписано много по темата и на черното бяло не можеш да кажеш-8 клапановият мотор е бетон.И друг плюс мога да кажа и той е звукът,който вади.Повече ми гали ухото алфистко от 16в моторите.Един 'хондаджия' наскоро ми вика:'бегай бе тия алфи с веригите все едно че рони камъни мотора',ама като го качих да го повозя и като мина 4000 оборота и го питам сега камъни ли мели и той само вика'тва с един спортен филтър какъв звук ще вади не е истина'.Та това е влюбен съм до гроб в тази машина и думите които изрича като и подам газчица.
                  sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                  Ex...
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                    Защо не съм падал все още от 2.0 16в... не мога да си обясня


                    То не бяха 2.0 16 с чипове...не бяха QV...бързи GTV.... иииии една 155ца....

                    Така че 8в ако не е по-бърз то той е напълно равностоен! И единственото предимство на тия 16в е че оборотомера им е до 7300..а при 8в е на 6400...съответно по-къси скорости, но пък 8В се справя МНГООО по-добре в ниските обороти! За това моля без хартиени данни за въртящ момент...

                    Да не говорим за разхода на гориво където 8В е по-добър от 16в ... Ааа и не ражда...Или поне многоо по рядко
                    Единствения минус е че вече е стар...
                    Абсолютно съм съгласен 8в е правилният мотор. Все пак е 100 % Алфа Ромео.
                    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                    Comment


                    • #25
                      Благодаря на всички колеги който се отзоваха.Потвърдихте моето мнение, че 1.8 е по добрияс верига.Ако някой има снимка на това чудо"вариатор"моля да я каче ,че немога да се сетя за какво става на въпрос! благодаря на всички!!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщение
                        Благодаря на всички колеги който се отзоваха.Потвърдихте моето мнение, че 1.8 е по добрияс верига.Ако някой има снимка на това чудо"вариатор"моля да я каче ,че немога да се сетя за какво става на въпрос! благодаря на всички!!

                        Е тва е вариатора, но на 16 клапановите мотори - стои на вала за смукателните клапани!


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                          Защо не съм падал все още от 2.0 16в... не мога да си обясня


                          То не бяха 2.0 16 с чипове...не бяха QV...бързи GTV.... иииии една 155ца....

                          Така че 8в ако не е по-бърз то той е напълно равностоен! И единственото предимство на тия 16в е че оборотомера им е до 7300..а при 8в е на 6400...съответно по-къси скорости, но пък 8В се справя МНГООО по-добре в ниските обороти! За това моля без хартиени данни за въртящ момент...

                          Да не говорим за разхода на гориво където 8В е по-добър от 16в ... Ааа и не ражда...Или поне многоо по рядко
                          Единствения минус е че вече е стар...
                          стига са уяжда
                          всички знаем а и не е истина че 16 в мотора сток срещу 8в сток 16ката бие
                          сега че всеки може да си направи мотореа чук и да е по бърз от другия спор няма
                          дай ако искаш утре другиден на бояна ( само да е сухо ) да ги мернеме с моята издухала 16 ка на 4ХХХХХ км

                          Иначе по тея размисли 1.4 8Ве по бързо от 2.0 8В
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от DanewRomeo Покажи съобщение
                            По-малко коне, ама 2.0 8 клапана прави 2.0 16 клапана Туин Спарк сам да си говори.
                            абсолютно невярна информация имаш
                            sigpicAlfa 155 2.0 16v

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от venko Покажи съобщение
                              ...по здрава е а и веригата не се сменя
                              Не е като да не се сменя изобщо, но докато се смени, тези с ремъчния ангренаж са направили поне 6 и нагоре смени. Смених си я на 230 000 км и се оказа, че не е тя, а малката верижка, която още си "мели камъни". Ще я сменя и нея някога...
                              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                              Мненията са като задниците - всеки си има!

                              Comment


                              • #30
                                на 409 ххх км зарадва новия си собственик. На 2 пъти съм я опъвал веригата. Доживях по двигателя да не пипам нищо . е консумативите не ги смятам , но нито гарнитура на глава , ни на клпни съм сменял.
                                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                                Comment

                                Working...
                                X